Monday, January 3

The Wedding. Nabilah's.

heh baru nak update pasal ni? tsk tsk~

aku nak upload gambo je la tanak type panjang-panjang pon. di sini, aku ambik kesempatan lagi sekali ucapkan TAHNIAH kepada Nabilah budak sekolah rendah aku dulu sebab dah berjaya menjadi bini orang. tak silap aku nama laki dia ariff huhu kalau salah maap ye Billah. gambo credit to Pelah Padi. malas nak edit nak upload je.

muka sendirik yg tak sempat nak ready sebagai pembuka tirai.

okeh, da sengeh.

membeliakkan mata sambil berkata seboklah kau nak snap aku lak kepada Rashid.

kau posing sorang-sorang aku malas nak layan.

yela yela, sengeh da ni haaa~

antara budak sekolah rendah yang hadir dan termasok sekali dengan budak-budak sekolah menengah si pengantin perempuan.

horait, baru ade gambo bersama pengantin. inilah Nabilah si bini orang dan juga suaminya dan juga Pelah Padi~

dan inilah Pelah Padi. bestfriend dari sekolah rendah. perwatakan je macam baik tapi jiwa rock bebeh! haha~

bapak ah pakai baju kurong rambot gile rock. heh.

No comments:

Post a Comment