Saturday, April 24

'taknak dah. tolonglah bodoh'

aku rase macam best je sebot ayat kat atas tuh. sekali lagi, taknak dah. tolonglah bodoh.

gambar hiasan

soalan yang ditanye, besday 21st nak ape? time tuh aku jawab tak pk lagi. padahal dalam hati aku da ade jawapan. eceh, jawapan dalam hati tuh! monolog dalaman kot~
jawapannye sekarang aku revealed. on my 21st birthday, aku nak die dengan aku jek. die?? paham paham sendiriklah okeh~ ni aku tak taknak dah tolonglah bodoh. ni aku nakkkk sangat sangat nak tolonglah pandaiii!

ni actually belog ketige akuh. 1st time adik aku yang buatkan. semangat adik aku siap tolong buatkan lagi. tapi nak lah pulak aku melayan belog time tuh kan. tapi aku ade post entry gak. aku ade follower gak. lagi ramai kot daripada belog yang current neh. time tuh belog pemes sal kawan makan kawan. aish. buang karen ngingatkan. belog time tuh atiewa but then, deleted.

yang 2nd pulak toh puan, aku wat jadik diary aku sal aku tak exposed kat mane2 pihak pon. tapi ade 1 je kot entry dalam tuh. heh. belog bername toh puan itu menerime naseb yang same seperti yang 1st, deleted!

maka wujudlah yang ketige, yakni yang ini. aku jadik rajin mengepost entry dalam belog ini dengan sokongan daripada die. tapi 1st time aku revealed belog ini kepade die, iaitu manusie pertame yang merasmikan belog aku, reaksi die, belog kaw bodohlah! satu sokongan moral yang sangat membina. terima kasih chenta!

selepas hal sedemikian rupa, maka, taknak dah tolonglah bodoh. aku da takkan delete and wat baru and delete and wat baru lagi dah. serius aku taknak dah, tolonglah bodoh~

merepekmerapu:
1. baru lepas selebet besday ntah sape sape.
2. kek 2hengget dengan 1 lilin di tengah-tengah.
3. credit to asss kerana membawa kek tersebut.
4. i missss u love!

No comments:

Post a Comment