Thursday, April 8

Ape Itu 'HOT' Di Mate Anda

ape maksod 'hotchicks'? awek2 kat atas ni pon tergolong gak tapi aku konpem musti ramai gile yang deny walopon pade hakikatnye mereke memang hot dan sexayy. urgh! kenape perlu yang hot?? itu adalah subjektif ye. perbezaan pendapat dan jawapan bagi setiap insan yang berlainan.

mood aku sekarang: pikiran yang kusot. haha

esok kelas kol 8:30 am tapi aku masey tiade mood untok memejamkan mate. kelas esok aku pegi. jgn risaw. pade dasarnye sekarang, aku sangat susa ati. mungkin kalian pelik kenape aku tegar memikirkan masalah hot dan tidak ini. tidak mengape. sesekali menyesakkan otak adalah tidak berdosa. wehhhh!! aish~ mengape mengape mengape Fatin Athirah??

ahahaha. aku ok jangan heran. malam ini adalah malam gile. hot bagi kebanyakan orang mungkin adalah seperti di bawah:

ATAU


mungkin juga membawa maksod menerime diri sendiri seadenye. mungkin juge pembawakan tuan badan yang selesa dengan dirinye sendiri yang membuatkan masyarakat persekitaran melihatnye sebagai hot. mungkin juge sebagai seorang awek yang sering mendapat gangguan mane2 lelaki yang melihatnye. mungkin juge seorang yang sering bertukar boyfren. dan mungkin juge sebagai seorang yang comey cantek lawa yang menjadi idaman semua yang melihat. sepertimana yang saya nyatakan tadi, 'hot' itu adalah subjektif.

hot tidak semestinye sexayy yang mendedahkan semua bahagian badan yang nak didedahkan. hot tak semestinye gedik yang menjelikkan. hot tak semestinye mekap tebal nak mampos sampai tengok pon cam nak baling laptop je kat muke die. sekali lagi saya nyatakan, 'hot' itu adalah subjektif.

im not good enough. saya juga tidak boleh nak jadik apa yang orang nak saya jadik. tetapi, tidak salah mencube. mungkin penyataan ini tiade kaitan dengan tajok utame saya tetapi lantak aku la post aku! eheh~ XP

post ini bukan kerana mahu menyatakan saya adalah tidak hot jauh sekali mahu menyatakan saya hot. tetapi untuk menyatakan saya hanya mahu menjadi yang terbaik kepade die yang sepatotnye. sekian terime kaseh~

sebelum terlupe, semua perempuan mahu menjadi hot. silelah menuju ke arah yang tersebot untok hubungan yang berkesan.

No comments:

Post a Comment