Wednesday, April 7

jam menunjokkan pukol 04:47 pagi

sesungguhnya aku takpat nak tido! aish~ baru je siap wat flyers ntok spa&saloon yang nak present esok. aku sangat sangat sangat suke akan hasil kerja berkenaan spa yang tersebut walopon flyers yang aku wat tuh just nak cukopkan syarat je. as sangat bersemangat wat slides sampaikan skang pon sedang bertungkus lumus ag wat kat lua sorang2. mira n ina suda semestinya sedang enak dibuai mimpi. gudnite ina n mira~ XP

aku seram nak tido. esok Muhammad Nurilham cakap nak isik borang online ntok kuota pengetua. aku takot die tak bangon je sal die cakap die nak isik awal pagi. kang kalo aku yang tido kang elakkan die tak bangon aku pon tak bangon gak nak kejotkan. aish haru birulah segalenye bagiku~ (ayat metafora kot tuh)

naseb bek la presentation aku petang. paper Muhammad Nurilham pon petang gak. tapi aku lagi petang daripada die (ayat takde motif XD).

k lah, nak tido gak la jap. aku timing jam betol2 letak kat sebelah tinge. kalo tak bangon gak memang tembak diri sendirik la jawabnye. penat bertungkus lumus menyiapkan proposal dan pelan ntok Sari Bali Spa&Saloon. heh! XP

No comments:

Post a Comment