Saturday, April 24

serabut dan kusut itu artistik dan unik

salam selamat~
aku blur. aku penat. aku serabot. aku kecamok.
hoi perwira bile masalah air kaw nak setel bodoh aku da fed-up aku da tak tahan!!
(dan... aku pon bile nak selesaii?? urgh~)

semalam aku rase nak marah bile tengok gambar sorang pompuan neh. aku tak suke die tapi die cantek. bukan bermaksod aku tak suke die sal die cantek tapi aku memang tak suke atas sebab-sebab lain yang mengganggu gugat hidop aku. tapi sumpah die makin cantek membuatkan aku suke tengok gambar-gambar die.

bile pale otak aku da serabot, aku ajak lesbo-lesbo aku sekalian makan jaoh kot semalam. atas sebab aku rase macam nak bawak moto laju-laju and jalan jaoh-jaoh sikit kasik hilang stress bile kena angin. aku rembat legend kak liza. aku sangat suke!

lepas makan lesbo-lesbo aku mengusulkan untuk overnite pada malam semalam and melayan movie midnite. aku memang taknak pada dasarnye dan awalnye tapi bile pikiran diraconi dan keadaan aku time tuh yang memang memerlukan entertainment, aku mencoba naseb, meminta izin daripada boyfren tchenta. takot gak la nak mintak izin tuh an sal aku tau die nga keje penat-penat. so aku sangat sangat sangat la tak beharap pon. but then, die kasik!

keluarlah kami merayau-rayau dengan si jijol menjadi supir. midnite movie, aku nak tengok hooperz sal aku da tengok kick-ass. ina sokong as sokong kak tehah tak kesa jijol tanak! damnnn!! tapi takpe, melayan la aku kick-ass for the 2nd time naseb baek movie itu aku suke kalau tak jangan harap aku layan korang. aku nak tengok kick-ass banyak banyak kali sampai tahap aku bosan macam aku tengok simpson the movie. tapi sampai sekarang aku tak bosan tengok simpson. it was raining heavily like cat and dog ye after the movie membuatkan kitorang just lepak kat McD je. masok je dalam McD, ramaiiiiiii gile kot senior aku kat dalam. da macam kelas BPC da kat situ. oudoor class i called, at 3.00 a.m.

then berejam lepak kat McD, aku da bosan tahap nak mampos. tengokkan je dak-dak McD tuh mengemas mop lantai segala bagailah. kol 5, aku pakse gak jijol belah. da tak sanggop nak melihat perkara yang berulang. pusing-pusing tak taw nak gi ane sal baru lepas hujan kan so semua tempat basah. then lalu jalan pasar tengok-tengok pasar sal memang da takde life gile da kan pada jam 5.30 pagi itu. teros kitorang belah balek perwira.

and kawan kawannnn, semalam dalam sejarah, 1st time everrrr aku keluar lepak malam-malam pagi-pagi memakai tudong! eheh. kenape?? janjiku padanya mesti ditunaikan lah! benda baek lagipon kannn~ disebabkan menghargai jase beliau yang membenarkan, aku pakai baju die! aku sukeeeee~ =))

di mapeley minom-minom sambey menuggu 1 pagi. aku pakai tudong tuh sal aku malas nak iron yang lain. nak gi mane je kaw?

after the movie. satu-satunye pic yang ade jijol si supir. plus, die punye besday rupenye!

wit si gile ina my beauty consultant. haha. and yesss, she's wearing my cardigan. tak malu!

kak teha, tak ley belah die punye muke mengantok padahal yang paling beria ngajak nak gi

lastly ini, si gile asmanirah. kenape aku begitu jangan ditanye okeh. semua pix wit asss sucks! aku pilih secare random neh.

and and and, aty meset cakap trip to pangkor is on 20th may. goshhh, cannot go la darling as my ilham have to go to arau on16th till 21st. kenape la dalam banyak-banyak tarikh yang ade atas muke bumi neh arthur kaw tuh nak die punye besdate on 20th may jugak?? aish melepas aku nak gi kacau-kacau korang~

merepekmerapu:
1. kadang-kadang bile pikirkan orang lain pon salah gak.
2. bile pikirkan diri sendiri laaaaagi la salah.
3. saya mintak maap.
4. saya memang tak pernah tak salah.

5. saya sangat saaaayaaaangggg Muhammad Nurilham.

No comments:

Post a Comment