Friday, April 2

My Boyfriend Is An Adult Now =)

01/04/2010 ohh i so luvluv u~ (haha)
tak taw nak start mengomel dari mane. semua bende yang jadik pade 1 haribulan ini adalah sangat sangat sangat sangat bessssstt and oh so so so great! hilang segale kegelabahan dan ketakotan. kudos and thousand of thanks diucapkan kepada syaz dan din dan kawan-kawan muhammad nurilham yang menghadirkan diri dan same-same menjayekan sepraiz besday party yang meragot mase tido aku selame 4 malam neh. hahaha. sangat sangat sangat membantu walopon pade dasarnye aku langsung tak kenal korang. weeeheeee!!~ =)

starting daripada pagi bangun nak gi kelas analisis struktur pagi tu semangat aku suda pon berkobar-kobar. terase macam nak berlari je gi kelas. sampai je dalam kelas non stop berdoa moge-moge kelas abes cepat-cepat and yeayyy, kelas tak sampai 1 jam pon! before 9.30 da abes then aku berlari keluar kelas. tapi alamak, mira pulak gi jumpe lecturer dulu! kene tunggu lagi. setel kes kat lam lecture hall, gi breakfast lak kat tsn. aku da tak ade mood nak makan aku sangat excited dan hilang segale selere. as pakse gak aku makan and aku makan cepat-cepat abes dulu daripade dorang. aku pakse dorang makan cepat gak aku da sangat tak sabo nak balek nak tukar baju nak mekap-mekap pulak neh. aku mintak nak gerak dulu tapi as cakap sabo la jap agi die antokan and aku tunggu lagi. akhirnye, ina pon setel and kitorang pon bergerak la balek naek bus. sampai je kat rumah teros aku siap-siap segale bagai dan tepat 10.45 as anta aku gi kat kaunter. aku sangat bahagie bile beli tiket kol 11 tapi alangkah malangnye naseb pakcik bus tu bawak bus sangat la lambat! huuu aku da tak sabo gile kot nak sampai aku memaki hamun da bile nak sampai bile nak sampai aku tengok jam selang 5menet kot tapi aku sabokan jugak hati aku yang menggelora pasalnye aku secara tepatnye adalah sangat takot dan excited yang bercampo aduk pade ketike itu.

sampai kat sri puteri, call syaz datang amek. tunggu lagi. syaz pon sampai. naek kereta syaz, gerak jusco beli kek and air. aku beli kek blackforest+cokelat 1 kg syaz cakap macam banyak sangatla atie. aku cakap takpe. beli je lebih is jaoh lagi better daripade tak cukop. selamat membeli belah, gerak masok utm carik tempat besh besh. aku tak taw syaz pon konpiuz die col apiz rumate din tanye nak wat katne aku yang cakap aku yang tanye tapi apiz tu pon tataw gak. aish. gerak lagi. sampai tasek dandan je ujan. ujan dengki! blah lagi syaz bawak gi pe ntah name tempat tu tapi underconstruction then syaz bawak gi fke. usha-usha tempat din pon meset suro buat kat aked sebelah atas. aku ngan syaz bergegas gi arked. then ilham called. aku da seram. haha. selamat kaber tapi die da saket ati gile. aku wat dang lagi.sampai aked die call lagi. aku da bertasbih alamak alamak da. jawab je tapi sumpah die marah gile. aku da tak sampai ati. da nyaris-nyaris nak mengaku. tapi naseb bek aku cekal lagi. yessss selamat tak kantoi!

naek atas setting-setting pe yang patot then mimi datang. yang lain semua tunggu kat bawah sal dorang pon makan sekali kat aked tuh. din da salah paham ingatkan kitorang nak celeb malam. aku cakap takpe bantai je la depan opiz tu pon agak-agak akak opiz yang die cakap kecoh tuh marah kite ajak la die join sekali. dorang pon layannn je nak wat kat situ sal memang da tak pat nak pindah kotak kek aku da koyak-koyak nak wat jadik pinggan XP

syaz da gerak amek ilham. aku da gado ngan die time tuh. pasalnye die kecik ati aku tanak datang celeb die nye besday aku BZ! hahaha aku memang sangat sangat sangat bz ponnn~ syaz sampai. semua da ready. besday boy pon naekkkk~

ahahaha sumpah aku epy gile! ari ni pon aku epy gile lagi. lame gile da aku tak tengok muke die epy cam gitu. aku suke! die epy and aku lagi la epy! aku tak kejam sangat la sampai tanak celeb die nye 21st birthday. kalo tak buat cam gitu bile lagi aku nak buat sepraiz kan. heeee~ as cakap aku ni lautan api pon sanggop diminom la ahahaha as bengong! sape je tak sayang boyfren weh. b, saye sayang awakkk! XD

berbalek pade akak opiz tadik, die pon sangat bagos kerane menyesponsor sunsilk punye conditioner yang sangat banyak untuk dijadikan goodies kepade mereke-mereke yang hadir. haha.

malam tu lak baru je nak makan nak balek ibu and the rest of his family lak datang. berlari (tipu naek moto la wey) masuk utm lak. 2nd celebration and another kek! haha u r so lucky on ur 21st birthday~ congratulation kerana telah menjadi dewase. heeee~

banyak lagi bende best yang jadik tapi bia aku die dan mereke je yang taw nak cerite semue penat lak nak menaep. heheh.

the most important thing, doa aku pade hari itu termakbol as everything went so smoothly and greatly and happily and happeningly~ Alhamdulillah~ =))

No comments:

Post a Comment