Sunday, April 4

bus terminal lagi, spa and saloon lagi

yeah, due2 have to built. permintaan client wajib ditunaikan! sangat penat rupenye menjadi seorang yang terlibat dalam costruction neh. belom ag siap satu projek da dapat tender nak kene siapkan satu projek lain. if tak amek nanti melepas then menyesal tak sudah pulak. tu lah manusia, tamak tak berabes. aish.
sekarang, nak kena plan terminal lagi, lepas tuh pikirkan spa yang tak siap-siap ag. spa nak ala-ala Bali pulak. lepas tuh nak elegan ngan eksklusif pulak. nak mengeluh tu memang takde niat pon. nak mengomel je sal nak cakap construction ni penat! haha. yelah, ane pelan kene sendirik, kos pon kene pk sendirik, workers pon kene amek kire gak nak amek bangla ke indon ke myanmar ke vietnam ke america ke britain ke japan ke. banyak sangat negara dalam donia ni nak kena pilih!
tapi takpe, yang penting duet masokkkk! yeah!

klo la aku dapat design and wat bus terminal yang macam ankara neh. fulamakkk!!
aku tayang name aku kat tengah2 cakap kat satu donia tu aku la yang buat!

p/s: poyo gile siot macam da keje lak rasenye. haha
(takde idea nak post tp pasaan nak wat post membuakbuak gak)

No comments:

Post a Comment