Monday, February 28

Glory Holes.

serious macam shit. and this entry kinda lucah sikit i warn u guys awal awal. heh baca tajok pon da tau kan kan kan? sikit je tak banyak pon.

i've been to Angsana on Sunday for lunch and after went to the toilet, someone told me yang toilet for gents ada glory holes. kontraktor toilet Angsana gay ke? every toilets' partition pulak tuh.

tak paham ek? suci sunggoh otak anda macam aku jugak meh nak explain meh.

public toilet ada partition in order nak separate each toilet kan? then dekat partition every toilet tuh ada lubang untok para gays memuaskan nafsu masing masing nak menyondol ke nak whatsoever sebab gay 1 masok toilet A gay 2 masok toilet B sebelah menyebelah maka terjadilah adegan gay. tak dapat nak imagine gak? nak aku cerita satu satu? gila kau aku yang muntah menaip nanti. google sendirik.

what the heck is happening in Malaysia? dah mengalahkan Thailand nih kan kan kan? macam ye ye je nak compare ngan Thailand heh. setakat Angsana pon dah boleh ada glory holes no wonder lah toilet toilet tempat yang lagi havoc nanti. is it a hint yang Malaysia dah amalkan anda gay anda okayyy??

sumpah aku macam nak mencarot carot je bila pikir secara berilmiah berkenaan isu ni. tak seram ke nak masok toilet bila dah berlubang lubang cam gitu? tengah kau berak (guys lah) tiba tiba ada gay menyangap gi skodeng. kalau aku sumpah aku larik tak cebok pon tak apa. haha.

for those yang gay dan okayy (okay kepala babi kau), especially yang amek course lebih kurang aku, civil ke, architecture ke, and bakal menjadi developer kontraktor designer engineer so on so forth, kalau nak sangat buat toilet ada glory holes nih, better asingkan lah. jadik for females, males-straight, and males-gay. tak ada la seram sangat kepada yang straight ni nak masok toilet. tak ada lah nanti isu kawan, boyfriend, suami, abang and para lelaki straight yang berkait rapat dengan anda berak tak cebok.

so what about the lesbos? nak ada toilet sendirik gak ke?


aku tak tahu tempat lain if ada. sebab tak pernah dengar orang cakap cakap. or memang ada tapi semua orang boleh adapt dengan revolusi baru Malaysia so rasa macam biasa je tak kecoh kecoh macam aku? sumpah aku tak boleh terima dow. T__T

No comments:

Post a Comment