Friday, February 18

Entry Khas Blogger UTHM

pertamanya, terima kaseh kepada encik kakak Nabila Laa sebab menyumbat saya ke dalam group ini.

kepada yang datang ke belog saya ini, sukacitanya saya hendak menyampaikan ucapan terima kaseh ye anda anda. lain kali bookmark kan sekali belog ni paling koman, tak pon link kan teros kat sebelah belog belog anda tuh, nak lagi up teros follow hahah memang berunsorkan paksaan ponnn~ T__T macam mintak penyepak berjemaah.

kemain kau siap ada entry khas. pergh macam terhormat sangat je pffftt~

oh ye, haruslah di sini aku mengatakan bahawa belog ini hanyalah sekadar tempat merepek merapu seorang Fatin Athirah. aku memang seorang yang jujor dalam percakapan atau bahasa sepatotnya outspoken atau bahasa senang nak paham aku cakap je pe aku nak cakap lantak lah berunsorkan apa pon macam yang Nasrul Haq kena tadi kat dalam group ngehaha gurau gurau je bro.

nanti nanti bila aku free aku link kan lah belog belog encik encik blogger UTHM semua kat sebelah ni. ramai sangat tak sempat nak buat lagi pergh alasannnn T__T



haaa tak betol aku cakap banyakkkk? =,="
(keliklah gambar itu ye untok pengimejan yang lebih jelas)

majulah belog untok UTHM. sumpah kalau lecturer baca perasaan nak tukol kepala aku membuak buak.

No comments:

Post a Comment