Monday, February 14

Bila Otak Macam Tak Stabil Sangat.

tahu tak terapi apa paling baik untok otak nak kasik dia duk diam diam takde nak semak semak? sebab aku tak tahu. tukol kepala boleh?

aku akan membebel sehinggalah otak aku sedar akan apa itu kewarasan. bengong.

aku dah post status kat fb yang macam mintak perhatian orang sekeliling supaya alert dengan birthday aku yang dah dekat. hotak kau. apa kau pikir tak sama dengan apa aku pikir.

sumpah aku tak mengharap apa apa dari sesiapa kecuali manusia yang sorang. tapi aku tak mengharapkan harapan yang berupa materialistik langsung. cuma nak manusia itu.

walaupon bila ego yang berfikir, aku mengharapkan surprise yang mantap, hanya daripada manusia itu. yang lagi hebat daripada teddy bear depan muka pintu pfft.

obviously aku sekarang adalah bodoh. dah2, manusia itu pon cukoplah. tapi tak berharap pon. harapan kosong. sebab aku siapa? =))

bodoh kan? ini adalah entry tak cukop kasih sayang. HAHA.

No comments:

Post a Comment