Thursday, February 24

Pakai Shawl Pon Nak Kena Ada Contest Bagai

pelik je. pakai baju pon tak nak adakan contest ke? sebelom ni pakai tudong bawal tuh pon tak ada pon sebok sebok nak buat segala macam contest. pelik pelik pelik. perlu ke adakan contest semata mata untok pakai shawl? huu~

lepas tuh ada lah yang sangat hebat dalam berfashionkan shawl nih sampai sanggop melilit berlapis lapis bermacam macam colour, ribbon mak aih sebesar besar tidak, inner setiap sudot nak letak blink blink, senget pon senget lah janji lain daripada yang lain, janji rare, janji tak sama dengan orang lain.

sesiapa yang tiap tiap hari ngadap muka aku dalam kelas mesti cakap ceh perempuan ni cakap main tembak je sendirik tak tengok cermin apa bila dia pakai striking striking segala. hahah aku tak ada mention pon kan striking tadi so tak apalah, diskriminasi di sini haha. sebab bagi aku bila colour nak suram nak kusam je adalah borrrrringgg tahu?? mak aku tak pernah ajar ada baju kurong hitam since dari kecik lagi baju colour gelap gelap semua dia tak pernah nak belikan. okeh berbalik pada tajok. zassss.

mentang mentang lah kan shawl ni macam macam pesen kau boleh lilit kau boleh pakai pandai je kau nak take advantage ada adakan contest pulak. kesian yang kat join tuh kalau cantek then cantek lah tak yah suroh vote/like pon ramai je yang volunteer nak vote/like. habes tuh kalau yang tak cantek? menagih undi lah nampaknya. vote/like memanglah vote/like tapi disamping itu kutukan dan kritikan yang kau tak pernah tahu pon disertakan sekali. haha. tapi aku tetap kagom dengan cubaan dan kekonfidenan kau.

cuba buat contest pakai baju kurong. tengok aksesori apa, pesen apa pulak kau nak jadik kan baju kurong tuh. berapa lapis kau nak jahit baju kurong tuh. macam mana kau nak pakai, baju kat bawah kain kat atas ke ceh melampau lah tuh. yelah, dah masok contest mestilah nak rare kan. nak lain daripada yang lain. nak ramai yang vote/like gambar kau. pendek cerita nak menang.


haa tengok tuh. aku pon pakai shawl pakai inner gak. colour striking striking lagiii. nak tembak aku tembak lah. tembak yang sebelah sekali ina si senget sebok pakai striking striking gak.

eh eh eh, apa kaitan pulak? kan aku tengah cerita pasal yang masok contest je. okeh, tak yah nak tembak aku sangat. heh kalis kalis. terima kasih.

No comments:

Post a Comment