Wednesday, March 30

Perempuan Handsome.

Fynn Jamal. pergh, aku dah jatuh cinta dow kat perempuan nih. dah angau. sampaikan saat ini, default picture aku kat fb, gambar dia.

dulu, dengar lagu 150 juta tuh, bagi aku so-so je. sebab lirik lebih kurang Zee Avi punya lagu, so dalam kepala aku okay, another Zee Avi wannabe. heh. tahu dia join yang keynote academy ke apa nama? sebab aku tak ambek peduli.

tapi event Earth Hour itu hari dah membuka mata aku sebab sumpah clumsy gila minah ni, macam comel. so, aku suka. sebab dia perempuan selamba. aku suka dia nyanyi lagu sampai tua. terpesona.

haaa ambek kau parah tak parah lah siap ada entry khas. sepatutnya fokus dekat event, tapi aku pratangtang fokus kat perempuan ni. parah.

150 juta. tapi gitar tak bunyi so campak tepi.

emosi. sampai tua kot.

ni kidnap daripada fb Ayun hehe.

Bagak. event JOHO, haruslah ada Statik.

Aizat, artis jemputan. dia dapat daulat tekan suis gergasi. duta Earth Hour katanya.

ini pon kidnap daripada Ayun.


walau macam mana gila pon angaukan si Fynn Jamal, tapi dia dah berlaki dah ada anak satu.

sampai tak berabes duk ulang lagu Fynn Jamal. sampai tua dan biar jiwa, the best. korang pon dengarlah.

=)

No comments:

Post a Comment