Tuesday, March 8

My Other Half.

cacat aku tanpa kamu ♥

terima kasih sebab:

buatkan saya breakfast
tolong saya bila saya susah
selalu pentingkan saya
selalu marah saya depan depan tak ada nak pendam pendam
jujur dengan saya dalam apa jua keadaan sekalipon
tak pernah nak berahsia dengan saya
tegur bila saya salah
betulkan bila saya salah
selalu susahkan diri awak semata mata demi saya
berabes untok saya
sayang saya seadanya
terima saya seadanya
dapat tahan dengan perangai bangang dan gila saya
selalu buatkan saya happy
buatkan saya tersenyum walaupon awak terpaksa korbankan perasaan awak
& the list goes on and on. =))

tak kesah if yang membaca ni mencebik, janji awak tak tergolong haha. sebab ni just untok awak je sorang.

we're both lovers and fighters :D

sweet moments between us let us keep by ourself but somehow let me tell the world that u'r my other half, my life wouldn't be complete without u by my side.

i'll pray for this to be forever. because i'm gonna love u forever.

No comments:

Post a Comment