Wednesday, November 3

kesah pindah rumah

tengah dalam usaha nak siapkan resume. tapi rasa macam buat resume tak berapa nak menarek sangat. gila lah!

hari sabtu tempoh hari menolong family Muhammad Nurilham kemas barang nak pindah rumah. hari ahad pindah. sumpah banyak gila barang! even bukan rumah aku pon aku boleh jadik sedih time pindah tuh. apatah lagi tuan rumah kan. tak apa, rumah baru cerita baru lah pulak. =)

some pictures taken zaman dolu-dolu di rumah lama Muhammad Nurilham;

sedaya upaya aku carik gambar setiap sudut rumah. tapi gambar ni je yang aku jumpa. tahun 2009 punya cerita. yang gambar sederet aku posing tuh bulan 1 yang kat paling atas bulan 11 gambar ibu and dalam kereta bulan 3. hah amek kau detail teros! XD

semua gambar adalah diambil oleh dak hawa kecuali gambar dia aku yang snap. berguna jugak gambar yang dia ambik banyak-banyak nih eheh~

and ni time proses perpindahan. sempat tangkap sikit saje;


dan juga;

Muhammad Nurilham yang dah terbarai kepenatan sebab pindah barang naik lori XD

perpindahan berlaku dari kampung kurnia ke taman seri setanggi. semoga rumah baru memberi kebahagiaan yang baru yang lebih daripada dulu. aminnn~ =)

p/s: gambar rumah baru ada je tapi tak ley nak upload lagi

No comments:

Post a Comment