Sunday, November 28

dah tukar address dah tukar name lah wewey !

haa esok exam ye rakan rakan exam first paper untok sem 5 ini exam bahasa perancis oh ye saya sangat malasnye la wewey nak study haa sempat lagi nih hupdate belog yang dah agak lama juga tidak berteman dengan entry baru oh wewey WTF?? aish!

kembali kepada berita BERNAMA tajuk entry haa ye dah tukar nama dah belog saya ini ye kerananya sekarang tak mampu nak beli Haagen-Dazs tiap kali baca nama belog dulu oh enaknya Haagen-Dazs tapi macam susah nak dapat nak makan hanya mampu menelan saliva sahaja degup degap huuu~

dan segalanya telah bertukar kannnnnn~ al maklomlah orang yang malas nak study TERrajin pula membuat benda lain TERrajin pula menggodek belog segala bagai menukarkan apa yang kononnya patot padahal tak patot pon.

kalau kepada sesiapa yang tak pernah perasan tuh mari kita membuat perbandingan antara belog lama dan baru tapi gambar belog lama tak hengat pula i nak screenshot tapi tahu saje ada kau semua kesah kannn?

okayy, okayy, dah mari kita berhenti mencarot. dulu belog lama namanya Haagen-Dazs; ENAK kan maka sekarang mari meng-OMEL lah pulak. dulu fatinatiewawa.blogspot sekarang atiewa-ngomel.blogspot lah pulak. dulu berwarna purple sekarang berwarna hijau lah pulak. buat masa sekarang ye rakan rakan masa yang akan datang aku nak letak ini belog alessandra ambrosio lah pulak. erkkkk, lagi sekali WTF?? okeh, good luck ye kepada saya dan rakan rakan tahun tiga kursus construction management yang berada di UTHM, parit raja untok the very first paper esok dan selamat malam~

inilah alessandra ambrosio tolonglah kenal
p/s: haa amek kau nama penoh aku type 3BPC siap lokasi sekali hins hins.

No comments:

Post a Comment