Monday, September 6

yang kurik itu kundi yang merah itu saga

salam sejahtera dan salam satu Malaysia. semalam sebelom tido mencanak-canak idea datang nak sumbat dalam belog ini. tapi bila dah mengadap screen tiba-tiba idea tak ada. idea penat kot berjaga semalaman semalam~ dah, lantakkan.

zaman sekolah dulu suka main game king of fighter. so bila dapat tau KOF nak buat live-action agak semangat aku nak tengok. tekken pon aku suka main tapi dah dapat tau cerita itu membosankan so no need to watch lah.

okeh, dalam KOF aku suka pilih Mai Shiranui pasal dia sangat sexay kalau fighting-fighting. tetek dia besau kot! jangan cakap aku melucah, itu adalah kenyataan yang memang semua orang tak dapat nak nafikan. adik aku pon suka Mai pasal tetek dia besau.

tengok movie bersemangat aku tunggu Mai keluar. tup tup awal-awal lagi memang dah keluar and aku macam, "a'alamakkkkk, itu je Mai??"
ye, sebab tetek dia kecik! tak sexayyy! dia amek Maggie Q jadik Mai. aish!

haa, ini Mai kepada sesiapa yang belom tengok lagi cerita ni. body kecik and keding je. padahal, sepatotnya, ...
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.BEGINI!

DAN BEGINI!!
(macam saspen sangat je)

sekadar mengomen sahaja movie ini. i gave only 2 stars. so damn bored and not worthed lah. okay lah, jangan diperhatikan sangat gambar Mai ni, kurus pahala puasa.

p/s: terpaksa di'strike through kan demi menjaga sensitiviti puasa. maap lah, type maen hentam je~

No comments:

Post a Comment