Sunday, July 25

sudah berapa lama ye??

haaa suda berape lame ye aku tak hupdate belog?? oh sudah rase macam berkurun sangat rindu tapi masa dan situasi dan keadaan sangat tidak mengizinkan. ye, sangat sedeyyy!!

okeh okeh, mengada-ngada pula di situ. wehhh, banyak benda tak hupdate! rambot baru, anniversary, sem baru, rumah sewa, tahon TIGA! ohhhhh!!~

aku wujudkan entry ni just sebagai pengumuman bahawasanya aku masih lagi hidop dan masih lagi sayangkan belog aku weehee!

semalam dah dapat baju JOHO #2. lama woo tunggu dan semalam sudah selamat di genggaman. cantek tapi cutting dia macam pelik siket la weh! baek yang maskula mahupon femina. apa-apa pon, aku tetap suka!

kronologi kesah baju JOHO #2

first picture taken. kami sangat suka dengan cop JOHO yang tersebot

haaa bukak bukak nampak badge. oh excited excited!

tadaaaaa the bajus!! satu untok dia satu untok saya!

ini baju saya. design sudah cantek, no doubt. tapi cutting kat lengan tak selesa sikit lah! =(

badge yang digantong di handphone.

orite. sekian kesah baju yang dapat semalam. terima kaseh pakcik posmen!

nak letak camwhoring pictures siket. nak tayang rambot baru yang dah tak berapa nak baru. muahehehe gelak miang~

rambot sudah hitam. abaikan background di belakang. sekian terima kasey =)

setail rambot yang digemari Muhammad Nurilham; setail tayang jendol~

dan tidak lupa juga pose Muhammad Nurilham yang comel =)

okeh. belog sudah di hupdate hati sudah tenang weehee! cop cop, baru malam ni aku perasan tak semua jenis tulisan yang ada dalam belog aku ni dapat dibaca oleh laptop laptop sekalian alam. oh kecewa sekejap! aku banyak guna jokerman so sesiapa yang takde font tuh gi lah upload sekejap wey! muahahaha gelak diktator~

p/s: mahu meluahkan perasaan bahawa sehingga ke hari ini masih lagi terharu dengan ucapan anny daripada Muhammad Nurilham di fb pada hari itu walaupun dah seminggu masa berlalu. haha~

No comments:

Post a Comment