Tuesday, July 6

oh i HATE you!! =)

lembu ni sumpah comel..

aku lapa tomyam, lapa omellete cheese, lapa teh ais yang dekat kopitiam oh sudah jangkit sama kau Pelah Padi! lapa choc indulgence secret recipe, lapa marble cheese juge, lapa hot bites yang dekat plaza larkin sane, lapa big apple iceberg semate-mate, lapa nak soping banyak-banyak, lapa lepak sampai lebam, lapa soto, lapa lapa lapa lapa hell yeah laparrrrrr!!

haa mek kau aku benci kauuu!!

okeh, tolong jangan kecik ati, aku tak benci kau yg bace nih tapi aku benci kau yg lain. harap maklom!

tolonglah cepat hari ini dan esok berlalu. khamis, tolong datang dengan cepat. dan khamis, tolong habes dengan sangat lambat okeh. tolong.

bila bace paper rasa macam nak maki kaw-kaw je cerita ikan duyung yang entah pape yang nak ade dalam tb3 tuh. tiba-tiba rasa sangat tak menyokong cerita tersebut.

cut the crap, pendapat aku sekarang, cara nak haposkan rumah-rumah urot yang bersepah-sepah sekarang, bom saje mereka-mereka. takyah susah-susah polis nak tangkap orang-orang kat dalam, lepas tuh takkan ada lagi kes pelanggan berantai (maksudnya dah takde rumah urot sini gi rumah urot sane) sebab pelanggan dah mati kena bom.
kejam? itu yang terbaekkk!!!
dah busan dengar berita kes rumah urot tak kesah la rumah gay ke rumah straight ke.

=)

p/s: edward cullen tak hensem lah!

No comments:

Post a Comment