Wednesday, July 7

don't call me bebeh bile u sedang beromen dengan orang lain!

haaa amek kau seram tak tajok? wahahaha. aku gelak? ye memang aku gelak!

hari ini last day entry dipostkan dari terengganu merangkap Miami Oh! aku. esok aku akan berada di JB semata-mata nak makan hotbites weehee~ =)

haaa semalam lepak kat kopitiam dengan si padi dapat dah pekena teh ais paling kaw di abad ini. sumpah sedap dow paling sedap yang pernah aku rasa. kalau kat BP sana memang dah kalah dah pakcik jawe yang sebelah kedai sorlini tuh. eheh. pastuh omellete cheese pon dah songlap. dan semalam tetap bukan si zepah yang amek order. die kasik menu je. aish tak sempat juge mahu berbual mesre.

mak aku balek opis je semalam dia tak cakap pon kat aku nak masak tomyam. disebabkan masalah senggugot yang tak pernah nak baek aku duk je lah dalam bilik semalam starting pukol 6.30 petang and aku kua bilik pon dalam pukol 9 disebabkan si padi nak ngajak kua. cesh kua teros baek senggugot teros boley minom ais wahaha! balek rumah baru tau ada tomyam kat dapor rupenye. sekali lagi aku membedal.

yeah, heaven gile perot aku semalam!

okeh okeh, cerita aku tak best. ni aku nak kongsi maksud-maksud mimpi siket. tuh hari bersemangat bagai mencarik maksud mimpi dengan si Ilham maka baeklah aku share sebagai tatapan umom.

just for fun saje okeh! jangan percaya gile gile vavi pule nanti tak pasai-pasai jatoh syirik! haaa~

Bermimpi tentang babi hutan- alamat akan memperoleh budi dari orang lain
Bermimpi melihat buaya - mendapat kecelakaan dari musuh yang tidak disangka-sangka
Bermimpi melihat kambing -alamat mempunyai kesihatan yang baik dan keluarga yang disayangi
Bermimpi naik kuda -akan mendapat kemuliaan
Bermimpi dipatuk ular -akan mendapat jodoh
Bermimpi dikejar ular -alamat akan jodoh kelak yang lebih cantik/tampan
Bermimpi mendapat burung -akan mendapat isteri (jika belum berkahwin)
Bermimpi digigit nyamuk -alamat kurang baik
Bermimpi bercakap-cakap dengan haiwan -alamat impian nya akan terkabul
Bermimpi melihat anjing -alamat akan memperoleh kebahagian
Bermimpi mendengar angsa berbunyi -bermaksud akan menerima nasihat-nasihat yang baik
Bermimpi melihat kelawar - alamatnya ekonomi dan kewangan diri bakal tergugat (terganggu)
Bermimpi melihat kupu-kupu -maksudnya kebahagian akan datang dalam kehidupan
Bermimpi melihat lembu -maksudnya kebahagian dalam hidup tanpa halangan
Bermimpi melihat lebah mati - maknanya nasib buruk
Bermimpi didatangi burung gagak di rumah -akan didatangi harta
Bermimpi melihat tikus berjalan -alamat akan naik haji tanpa peduli apa- apa lagi


ni sikit je. kalau korang tamak dan nak lagi sile tekan sini dan sane.

ular gedik yang comel

aku mimpi ular hitam nak patok. ade negro nak datang meminang ke??
wahaha gila kau aku tak caye lah!

=)

p/s: sesape yang tau petua nak baekkan senggugot?

No comments:

Post a Comment