Monday, June 28

Life is Sweet as Candy

I'm selfish, impatient and a little insecure. I make mistakes, I am out of control and at times hard to handle.
But if you can't handle me at my worst, then you sure as hell don't deserve me at my best...
Marilyn Monroe






zaman-zaman sekolah dulu quote kat atas tu lah yang jadik prinsip hidop aku. haha Marilyn Monroe favourite kot! siapa saja yang tak suka beliau cuba kau bilang sama aku??

bila pikir balek secara waras quote kat atas ada unsur-unsur sombong, bongkak, berlagak. tak patot dicontohi. macam biasa, ade pro and cons dialah.

lantak koranglah nak pikir apa. korang dah besar nak judge and define dia punya meaning.

aku secara tiba-tiba je nak masokkan quote tuh as time tengah belek-belek buku zaman sekolah dulu, secara pratangtang aku nampak quote tuh kat kulit buku aku. sebesar alam.

dan sekarang, yang ini pilihan kalbuku;

"Imperfection is beauty, madness is genius and it's better to be absolutely ridiculous than absolutely boring."
Marilyn Monroe

=)

No comments:

Post a Comment