Thursday, June 24

what goes around comes around

free sunggoh aku sekarang ye asyik mengupdate belog je kije nye.
okayyy, moved on. entry kali ni tak ade kaitan pon dengan tajok. harap maklom.

kenal tak siapa yang di atas wahai kawan-kawan? aku telah diintroducekan kepada si dia yang di atas dengan pertanyaan tau tak sape juno temple? semestinya aku jawab tak dan dengan itu assignment menggoogle pon dilaksanakan. haaaaa ini lah dia juno temple.


dia ni berlakon cerita wild child je yang aku tau. cerita yang aku dengan abelong tengok kat mid atas perbelanjaan daripada aty shakira yang kononnya nak tengok sama-sama last-last dia kena belah disebabkan ATM machine maybank yang bodo menelan duetnya sebanyak Ringgit Malaysia 50. kau ingat lagi tak wahai aty shakira??

haaa kelik aty shakira untuk ke belog beliau.
(aku tolong promote belog kau sebagai tanda terima kasih di atas kesudian membelanja kami tengok movie tersebut.)

okay okay, back to juno temple. this one is my favourite! from movie bertajok year one.

TADAAAAAAAAA!!!
weehee same tak lebey kurang takkk?? haaa itu lah motif sebenar. haha jaga kau rambot tak lama lagi aku curl kan kau balekkkk! aku da sangatttttt rinduuuuuuu sama itu aku punya curly curly hair lahhhh!!

disebabkan mok disebelah telah dicrop, aku tebus balek dengan gambar ni,

haaa the adekbadekk!! yang purple tuh merangkap mok kitorang yang telah dicrop tadi. ni belog dia yan mok sila lah kelik! kali ni aku promote atas dasar mintak maaf kena crop lak eheh.

woohoo rinduuuu jugak kat mereka-mereka tapi aku lagi rinduuuuuuuuuuu kat curly curly hair aku. kejam tak kejam tak aku wahai adekbadekku??

p/s: seriously, aku da admire gila babi dah dengan rambot si juno temple neh. macam nak curl kan rambot balek sekarang gakkk!!

No comments:

Post a Comment