Wednesday, June 23

luka lama berdarah lagi

fucking tired with this kind of life game. yeah, life is a game. it's your choice on how u gonna play the game.
okay, done with some bullshitting stuff.

today, june 23, the wound start to bleed again. saket la bodo! for God sake, i am not supposed to say that. everything happened for some hikmah okeh? please just bear with it. gossshhh~

haaaa agak-agak what was happened?? i met my old foes? some old bitches tak sudah-sudah menghuru-harakan my life? my ex-bf all in sudden showed up?? nahhhhh!! i am not too hot for those things occurred in this kinda shitty life. bongok ayat so lame la minah! do realized yang teka-teki kau sounds like desperado (macam cerita yang kau selalu dengar tuh)!
okay okay, done with bullshitting, again!

haa nak dijadikan cerita, luka lama time form 5 dulu berdarah balek la sial tadi! saket siottt!! luka yang disebabkan oleh gula-gula yang bernama NICOLET blackcurrant flavor. anda tahu gula-gula itu? ingat dulu time tengah tangkap leleh makan gula-gula tuh sekali zassssss beliau menghiris lidah aku. oh myyy berlari masuk toilet bukak mulut dah tak nampak dah objek dalam mulot as darah dah macam hape dah banyaknya. teros lepas tuh aku dah tak boleh nak cakap tapi boleh lah pulak aku kalau tak bercakap. sedaya upaya aku bercakap jugak sampai orang cakap dah macam orang bisu bercakap dah jadiknya aku cakap.
maka, berdasarkan peristiwa tersebut, there's a scar at my tongue.
(betol ke preposition yang aku gune tuh?)

spooky tak gambar sekadar hiasan aku? betapa nak cakapnya lidah aku berdarah

dah 4 tahon punya cerita, today, berdarah lagi. yeah, luka lama berdarah lagi! and i've been thinking for the hikmah hidden. aku tak boleh makan banyak. can be considered as hikmah ke? gile sekian terima kasih~

p/s: dont think too much bebeh! what gonna happen isn't the thing that happened yet. be positive! =)

No comments:

Post a Comment