Saturday, October 15

4BPC vs 1BPC

umur aku baru 21 tahun. junior junior yg masok tuh tak jaoh pon beza dengan umur aku. paling koman pon umur 19. alah lebih kurang sama lettewwwww. even time jadik fesi hari tu ade je yang sama je umur dgn aku. so aku tak rasa aku super senior pon. tak rasa macam dah besar langsong. sebab tak jaoh pon beza umur. malahan masih lagi rasa muda remaja dan fresh seperti junior junior yang lain ekeke.

boleh sangat nak rasa macam junior sebab boleh sesat dalam fakulti sendiri.

berkenaan isu BPC Fan Club tu, hoi langsong tak ada rasa jeles lah abang abang senior mengorat junior junior yang comel sekalian lebih lebih lagi yang nama sama dengan aku tewwww. ehem ehem nama macam I memang comel comel kot?

tak ada sindrom senior. okay ini hal serius. langsong tak ada sindrom senior okay. ini aku bersuara bagi pihak 4BPC yang mulut masing masing memang laju dan tidak bertapis. anda, merangkap 1BPC, telah melakukan terlalu banyak perkara yang annoying di situ.

"budak BPD dah dapat gambar, kita bila lagi singa kucing?" juga bukanlah merupakan sesuatu yang patot di share dengan kami yang tengah kusot serabot mengadap PSM kami. apa salahnya kalau directly post kat wall singa kucing. tak gitu? kalau sekali sekala tuh kami tak kesah lah still boleh consider lah tapi kalau dah kena sound dengan admin sampai lebih 2 kali pon korang buat lagi, kepala kami pon terus jadi pening.

sedarlah 1BPC sekalian bahawasanya, dengan page itu lah kami hidup di UTHM selama ini. dan selama itu jugalah tak pernah ada yang post 'gudnite' merepek meraban so on so forth yang memenuhkan noti kami dan membangkitkan perasaan nak mencarot carot sebab benda yang dipostkan itu TAK PENTING LANGSONG! ish korang nih saje tauuu main mainkan kitorang tauuuuu.

kami ni baik dan sporting je sebenarnya. tak percaya gak? imbas balik moment moment kami jadi fesi, baik baik dan comel comel belaka kannnnn?? ekeke.

kalau jumpa jangan segan segan nak tegor okay. dan nasihat kami, jangan leave group BPC tu sebab banyaaaaaaak sangat information berguna boleh dapat dari situ. dan kami juga tidak laparkan abang abang senior korang yang sama batch ngan kami tuh. erkkk?

ada ke 1BPC yang baca nih? pisnowor hinshinshins.

No comments:

Post a Comment