Thursday, May 13

Lagenda Budak Setan

bwu je smpai kat Miami kol 6 td tp lam bus td da tmimpi2 da Michael Chuggington sy. sedeyyy~ =((
(bukan mngade2 tp mmg reality tolong jangan mnyampah tolong ye haha)
gerak Miami dr JB naek bus smate2 oh damnnn!

bawah ni ade trailer cite Lagenda Budak Setan. aku tak suke bce novel tp dulu time form1 aku bace novel ni and novel ni mmg novel peberet aku and aku mmg suke novel ni and oh novel ni tebal gile 800++ or 900++ aku lupe and aku bce dlm mase 3hari jek and aku bsare jap buat homework pe seme dlm mase 3hari tuh penangan Lagenda Budak Setan and thanks to budak dorm aku waktu itu yg bname zati selaku tuan empunye novel. pendek kate, novel LBS ni memang terrrbaekkkk!



tolong tgk ye trailer tesebot and tolong perhatikan pd saat ke 52 bahawasenye baju yg dipakai oleh Farid Kamil adalah same dgn baju Michael Chuggington sy yg ade dlm gmbo kami bsame di sebelah blog sy ini ye same sebijik sejebon wahaha xD

ni cover novel yg aku google tp seingat aku dulu aku bace cover die colour biru tp pompuan die ttp same so colour tak penting yg penting pompuan tsebot. btw, lisa surihani lg cantek dpd covergirl and aku bygkan akashah lg handsome kacak bergaye dpd FK ngehehe

novel ni ade smbongan tajok Katerina. so kpd sape2 yg lom bace smbongan die wajib bace Katerina neh sal lps Ayu mati Kashah jumpe Kat. aku da tak ingat sangat cite due2 novel neh. yg aku ingat cicak lam coke ngan mate Kat colour grey jek. da lame lah aku bace

tgk trailer pon da tau jiwang gile tp tolong jgn ckp aku jiwang aku jadik excited upload video tesebot kerana baju FK smate2. Michael Chuggington tak suke FK haha elakkan die da tanak pakai lg je baju tuh lepas2 ni XD

No comments:

Post a Comment