Sunday, May 16

gembirenye adek aku di hari ini

kerana tak perlu bawak buku gi skola, tak blaja katenye yelah cekgu2 sedang bz maw menyelebrate hari guru kan hari ini 16 Mei~

betollah hari ini hari guru, bukak2 tenet pon tadi google tunjokkan ini
balek skola tadi teros mendapatkan mama oh ye mama cuti hari ini dan die menghalang aku keluar mencari keje oh damnnn aku cakap nak keje takboley menghabiskan duet die taw pule maw marah aish! takpe lah esok die gi keje aku gerak. maap la mama bukan maw melawan XP
ok sambong kesa adek aku, balek skola teros mendapatkan mama cakap cekgu2 cakap die baekkkk pasal die kasik cekgu2 die hadiah. alah budak darjah 2 suke la die bile da kene puji kan.

penat mencarik hadiah semalam last2 yang dibeli bunge and barang tahpape saje. takpelah janji die besemangat nak kasik hadiah tesebot. hati ikhlas memberi orang pon akan bahagia menerima =)

dalam kesempatan ini nak ucapkan SELAMAT HARI GURU jugalah kepada;

cekgu2 taski dulu yg penen kepala ngan sy pasalnye 2minggu saje gerak taski then da tak pegi kerana malas nak bangon pagi sampaikan cekgu2 kena call parents sy smate2 nak suroh gerak skola XD

cekgu2 skola rendah sy yg mendidik sy menjadi antara pelajar cemerlang di skola dulu betapa bahagie nye makbapak sy DULU lagi2 bile sy sorang je yg dapat PTS kat skola mase darjah 3 tuh. ingat lagi sy sampai da jadik malas nak buat latihan tp cekgu2 tetap memakse dengan ayat wajib "awak jangan malaslah fatin".
teringat cerita aku malas nak jawab ujian asen nak bercakap je dalam kelas budak2 laen buat ujian aku sebok ngajak dorang bercakap orang laen da abes jawab aku dgn selambe masokkan kertas ujian tuh dalam bag nak bawak balek jawab kat umah esoknye baru aku anta berbakol2 kena marah ngan cekgu. subjek math ye and aku mmmg taksuke math and ye, sampai ke hari ni mmg aku tak suke mathhhh!!

cekgu2 skola2 menengah hoho skola menengah byk ade 3 tp cekgu2 dr ketige2 skola sangat berjase juge dalam mendidik budak pemalas yag bername fatin athirah ini sehingge berjaye mendapat result yg bagos dlm exam dan tergolong dlm pelajar cemerlang gak bagos aku ni sbenanye pemalas je lebeh XD
bahase arab jgn haraplah aku buat sebdirik homework aku copy je sape2 punye takpon aku anta jawapan kosong sampaikan ustazah da surrender ngan aku and yg beliaw mampu cakap "fatin, form4 nanti awak tukar skola lah ye" tp mlg sampai form5 pon aku dukkk je lagi kat skola tuh. jase ustazah yg tak jemu2 mngaja aku arabic dpt gak aku B dlm PMR. sampai ke form5 perangai tak brubah2 kesian kat ustazah fauziah yg ngajo aku arab tinggi time upper form aku dpt cukop2 mkn C6 ahaha .

lecturer2 merangkap cekgu2 yg kat matrik dulu yg mencurahkan ilmu sepenoh hati walopon kat matrik la tempat aku jatoh merudum sebab mmg da malas gile nak blajo ish terokkkk!!
aku lupe ape name lec math aku time matrik tp die salu bengang ngan aku pasalnye math aku paling terok dalam kelas sampai kena pakse gi masok kuiz tiptop math dua kali berturot2 lak tuh dalam 2 sem. sumpah aku tataw kenapa math terok sgt dengan aku nak cakap pasal aku benci die tak gak sbenanye kalo die baek ngan aku xde la aku nak benci die pon~

lecturer2 di universiti yg mngajo sy sepanjang 4 sem ni oh math sy tetap terok walopon suda masok U =(

mama and juga abah sy yg dr sy kecik smpai ke hari ini duk ngajo sy yg sgt degil ini tanpe jemu, muhammad nurilham sy yg juge turot mengajo sy menjadi sorang yg rajen blajo ble nak exam and mewakilkan mak bapak sy mngajo ini tak boleh itu tak boleh ini boleh itu boleh , kamu orang first yg sy wish ok! ngehehe, sahabat2 dan juge rakan2 yg membimbing bile perlu serta memberi ilmu sama ada secara langsong ataupon tak langsong,
SELAMAT HARI GURU lagi sekali =))

No comments:

Post a Comment