Monday, July 11

Aku Rasa Macam Janggal

macam dah lama je ek aku tutop belog aku? kenapa aku tutop belog aku? konon-konon bila bukak balek macam sekarang aku boleh buat new start new beginning la. erkkk, taik. haha~

dah nak selesai dah intern aku. ikotkan exact period ada lagi 4 hari je. hoyeah freedom BUT, aku macam nak sambong sampai habes bulan 7. hoyeah no freedom!

kerja kat situ sumpah banyak dow. sampaikan balek pukol 12 tengah malam pukol 1 pagi tuh macam dah rutin. biasalah kan, adat orang berkerjaya. huh.

dah lah, aku tak de bahan lah nak membebel. aku dah bukak balek belog aku nih pon dah macam bersyukor ke hadrat Ilahi.

*ceh, kau ingat kau sape? Fatin Liyana? Hanis Zalikha? dengan selamba aku menjawab tak. aku gabongan dua-dua yang terbabit, Fatin Athirah.

sekian selamat membaca kembali~

No comments:

Post a Comment